söndag, april 22, 2012

Nu var det inte gratis längre

Nu vill Blogger ha betalt. Jag har tydligen utnyttjat maximalt (gratis-)utrymme. Ska fundera på om jag har lust att betala för bloggen. Kanske är det ändå dags att sluta. Fast jag känner
Det blev två par :)
mig inte riktigt färdig med det än. Vi får se. 

Idag ska vi fixa med båten. Men innan dess ska vi ta en tur till "förorten" för att jag behöver köpa ett par nya kontorsskor. Det är Hagelöfs Försäljningsbolag som har utförsäljning av vårens provskor i stl 37½ på Backvägen 6 i Solna.


Ha en skön söndag!

2 kommentarer:

Metta sa...

Har också sett på flera andra bloggar att man måste betala för extra utrymme. Har inte själv drabbats av det ännu. Känns inte så bra. Hoppas du fortsätter med din blogg.
Hittade du några snygga skor?
Ha en bra vecka! Kram

Gunilla sa...

Tack Metta! Lyckades i alla fall lägga ut bilden på skorna. Kanske blir det sista bilden :(
Ha en bra vecka du också!
Kram